Πρόσκληση για συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Λέρου [28-05-2020]

στις 28 Μαϊος 2020

Σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στη δια περιφοράς Έκτακτη, Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, στις 28/05/2020 ημέρα Πέμπτη. Η διαδικασία, θα διεξαχθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), ενώ για όσους δεν υπάρχει η εν λόγω δυνατότητα, μέσω συμπλήρωσης ειδικού εντύπου στο οποίο θα καταγράφεται η ψήφος ανά θέμα, και το οποίο θα επιδίδεται συνημμένο με την παρούσα πρόσκληση από τον κλητήρα του Δήμου, ο οποίος ακολούθως και αφού αυτό συμπληρωθεί από τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής, θα το καταθέσει στον Πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής (αποστείλατε την πρόθεση συμμετοχής σας μέχρι 11:45 και τη ψήφο σας ανά θέμα από 11:30 έως 14:30 στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).

Η ανωτέρω διαδικασία διενεργείται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 75 του Ν. 3852/2010, των από 11/03/2020 και 30/03/2020 Π.Ν.Π. «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού Covid-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής τους» (Α’ 55) και με των αριθμ. Πρωτ.: 18318 / 13-03-2020 (ΑΔΑ: 9ΛΠΥ46ΜΣΛ6- 1ΑΕ) και 20930 / 31-03-2020 (ΑΔΑ: 6ΧΠΤ46ΜΣΛ6-50Φ) εγκυκλίων του Υπουργείου Εσωτερικών.

Ο κατεπείγων χαρακτήρας της συνεδρίασης επαφίεται για το μεν πρώτο θέμα στην επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων του Δήμου μας (Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης από 11 & 18 Μαΐου 2020 και Α/Βάθμιας Εκπαίδευσης 01 Ιουνίου 2020), και τα ληφθέντα μέτρα τήρησης  για την αποτροπή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, επιβάλλουν την άμεση πρόσληψη καθαριστών/καθαριστριών, λόγω αυξημένων αναγκών καθαριότητας όλων των σχολικών μονάδων αλλά και των δημοτικών κτιρίων και υπηρεσιών του Δήμου Λέρου γενικότερα προκειμένου να διασφαλιστεί η δημόσια υγεία. Το δεύτερο θέμα της ημερήσιας διάταξης κρίνεται κατεπείγον διότι έχει λήξει από 12/05/2020 η πρώτη παράταση περαίωσης του έργου «Αποκατάσταση Χ.Α.Δ.Α. στη θέση ‘’Τσίγγουνας’’ Δήμου Λέρου» και θα πρέπει άμεσα να ληφθεί η σχετική απόφαση για την αποδοχή ή μη του αιτήματος του αναδόχου για νέα παράταση.

Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είναι τα παρακάτω:

  1. Έγκριση πρόσληψης: α) επτά (7) ατόμων ΥΕ καθαριστών/καθαριστριών με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου διάρκειας δύο (2) μηνών, για την κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων Α/Βάθμιας & Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης και β) τριών (3)  ατόμων ΥΕ καθαριστών/καθαριστριών με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου διάρκειας τεσσάρων (4) μηνών, για την κάλυψη των αναγκών των δημοτικών κτιρίων και υπηρεσιών & παράλληλα δεσμευτική εισήγηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για υποχρεωτική αναμόρφωση βάσει της από 14/03/2020 Π.Ν.Π. (ΦΕΚ 64/Α΄) προς αντιμετώπιση των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 & της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του. (Σχετ. η με αριθ. πρωτ.: 2938/27-05-2020   εισήγηση του Προϊσταμένου της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών Δήμου Λέρου).

  2. Αποδοχή ή μη αιτήματος για παράταση προθεσμίας περαίωσης εργασιών του έργου «Αποκατάσταση Χ.Α.Δ.Α. στη θέση ‘’Τσίγγουνας’’ Δήμου Λέρου» (Σχετ. η με αριθ. πρωτ.: 2584Α/11-05-2020 εισήγηση του Προϊσταμένου της Δ/νσης Περιβάλλοντος Δόμησης & Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Λέρου)

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΚΟΛΙΑΣ ΜΙΧΑΗΛ